Världen är snabb

Jag är supernervös. Har en klump i magen och kommer nog ha det ett tag. Poängen från intagningsproven har kommit.
Iallafall från några skolor, resten kommer nog snart. Jag har ingen lust att gnälla ut min ångest och tvivlan på bloggen.
Så jag får väl se om jag srkiver mer om det här. För jag är så himla rädd för det här.

Veckorna bara forsätter gå. Snart är det Nationella prov i matte. Otroligt. Att den här terminen skulle tillsist komma.
Jag minns bara när vi åkte till Thailand. Det var några vänner till oss som föjlde med vars dotter som gick i nian. Vi var där i två veckor men hon var tvungen att åka hem tidigare för att inte missa just nationella prov. Jag gick i trean. Den världen existerade inte för mig. Men det var hennes nu. Och nu är hennes då mitt nu. 
Hur många gånger per vecka hör man att tiden går för fort? En uttorkad fras. Men också en jättefärsk sanning.

LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0