För en vecka sen var det julafton..

..och det känns inte ens sorligt. Och Det är sorligt. Att jag inte bryr mig så mycket. Att hag bara tänker, det kommer en ny julafton och så var det med det. Usch.

Min nya look på bloggen är helt obeskrivlig. Tröjorna har jag och Rosanna skapat och övre bilden är lejonkungen bild, Mycket fint, mycket fint. Rosanna var den som fixade. :-)

Snart ska jag pallra mig till pann och vi ska spela lite spel. Dety tycker jag ska bli kul :)

Jag har köpt lite mellandags rean.

1. En tröja, som är likt en tunika, fast det inte är en tunika.
2.tofsar
3.linne

                                               

                                                                      GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0