ekoo

21:23
Alla kvällar känns så jävla bortslösade. Jag har suttit och kollat på film i tre dagar. På kvällarna ioförsig men man vill ut då! (haha, jag grät faktiskt till bambi ;) )

Hursom helst åkte jag och min mamma till eko, rusta willys. och några till. Värsta lågprisrundan.
Sen åkte jag till stallet med vevvus. Fick hjälpa med ponnylekis (skitkul...) och gå ut i kolmörktet i skogen med alla barnen. Sen fick jag springa runt som en dåre i ridhuset för att leda hästarna och de små.


vad ska man lyssna på ; tecno eller rock?


Kommentarer
Postat av: Karrous

Techno x)

2007-10-31 @ 17:19:01
Postat av: vevvsan

finns ingen regel för vad man "ska" lyssna på. Man ska lyssna på det man mår bra av! :) Själv tycker jag att både techno och rock är bra.

2007-11-04 @ 19:32:38
URL: http://vevvsan.blogg.se
Postat av: Lovss

helt rätt vevve! :)

2007-11-08 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0