lussebullarnas dag

Jag har haft ungefär fem procent julkänsla i kroppen. Tragiskt. Konstigt att de har hänt så mycket på två år! Helt sjukt. Men nu orkar jag inte dra en -de-var-så-mycket-bättre-förr-då-största-problemet-var-när-ens-barbie-tappat-håret PAgrej.
hahah! de som skriver sånt är ju typ tretton år och slutade leka för ett halvårsen.

Idag började dagen med Hemkunskap där vi baka LUSSEBULLAR. Och lyssnade på julmusik. Kunnde de varit mer juligt? Ja. Men som sagt hade jag noll stämming i kroppen. suuck.
Sen var de SO och sen lunch. Inte så god mat idag kanske men det var bara att bita ihop.

På bilden idag joynade jag Karrous bord och skapade min egen produktförpackning. Den är cooool..
Sen flummade några personer med min mobilo, Tim, JAG ÄR INTE TÄND PÅ DIG. Läs de här några gånger så ni verkligen fattar det, tack.

Nu ska jag baka lussebullar, igen! =D yeah. Med min mor.

ha en trevlig kväll suckers! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0