Idag

Today är det Ullis födeledag! tro det eller ej men hon fyller 18 år! och hon började med öl och semlor hon köpt helt själv!

Jag själv provspelade för Stellan Kahn i klassens kommade musikal Djungelgboken och jag fick den rollen! :D Han är Shere Kahns brosa. Rosannna fick Skatare, Karro Buldeo, Therese sjärnreporter Malin Akeala, Vevve Kaa osv. Alla fick bra rollen som de är bra på och det var bra så det inte blev helt jekla fel..
Huvudpersonen måste man kankse också säga. Mowgli fick Simon spela. F.

Annars är allt som vanligt. NÄSTAN. Rosanna den osten är inte här. Hon har åkt tilll Sälen och lämmnat mig med kaninerna. Jag ger dom mat varje dag. Rosanna, du sa att jag skulle komma i tid varje dag. Trodde jag med men jag har kommit i sista minuten eller mer.. hrm.. inte bra.

Ha de bäst

LOVISA

Kommentarer
Postat av: rossie

haha:P
osten återvänder snart:P på lördakvällx) men då e ju du en ost som åker bort:P

2008-01-31 @ 16:03:11
URL: http://pannich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0