4 juni 2008

jag har inte suttit här framför datorn antagligen för jag har missat jätte mycket inlägg som mina kompisar har skrivit. Har ärligt talat ingen aning om var jag varit. Fast just det, jag skrev ju faktiskt i förrgår... :/

Idag cyckla klassen /nästan hela klassen till Flaten för sola och bada. Härligt härligt. Jag glömde ta solkräm men strunt samma. Verkar inte ha bränt mig i alla fall. När jag kom hem var jag så jävla trött så jag gick ut i sollen och la mig och sov.Sen gick jag in och sov. Känner mig forfarande inte så pigg men jag måste ju göra lite måsten innan jag tuppar av.

Idag kom ett brev från STS språkresor som skrev var och när jag ska åka! Det är 18 juni (det visste jag innan) .
Vi ska vara där 05:55 (!!) och planet går 07:55. Härligt tidigt. Pigg och fräch när man möter alla sina kommande (kankse) kompisar man ska va med i tre veckor. NOT.

Och i morgon är det SKOLAVSLUTNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0