idag

Hej människor!
Idag var jag med Rosanna. :) Vi farde till junibacken klockan typ tolv. Barnsligt va? Visst tyck vad ni vill men man måste ju få uppleva gamla minne. Eftersom rosanna inte är femton så var det lite tveksamt att hon fick komma in. På ett Barnmuseum?! Det är ju fan helt löjligt. Man måste ha fyllt femton för att komma in. Aja, men jag lovade att ta hand om den lilla flickan och då fick vi gå in.
Det var ju såklart sagotåget som lockade. Och det roligt men knappast så läskit som det var när man var liten. det enda läskiga var när åkturen var slut och sen hördes en nysning. Då hoppade jag till. men det var bara en personal som släppte av människorna i slutet.
Vi var där i kanske en timma elller nåt och sen gick vi. Köpte en french hot dog (med sjukt mycket dressing och ketshup) och satte oss i blåsten. Jäklar vad det blåste. Hårt flög ju av. Min frisyr ligger not otroligt vacket just nu efter Mr blås har gjort sin sak.
Ja, sen ströva vi runt i stan. Kankse ska skaffa en hörselapparat och ha när jag är med Rosanna. man hör ju ingenting! Och det går ju såklart Rosanna på nerverna för jag säger va? hela tiden. Aja. Om nån säljer nån hörselappartat så vet ni nån somm vill ha. ;P

Ikväll är det EM! Eller det har det ju varit alla kvällar men nu är det sverige som spelar! Sverige-Grekland


H E J A   S V E R I G E !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0