"jag måste va sjuk sjuk sjuk sjuk, jag måste va blind blind blind blind"

Snacka om otur. Första dagen på sommarlovet blir jag sjuk. Först fisck jag ont i halsen med de var inte så farligt men idag, andra dagen har jag så ont att jagg skippar ridningen bara därför. Visst, många tänker nog typ såhär; äh, ridning är väl inte såå jobbigt. Men det är just det det är. Någon borde straffa någon för att denna någon har givit mig detta öde. 
Jag har vilat hela dan och ska nog vara hemma i kväll. Har ingen lust att utmana det ödet jag har fått genom att vara med kompisar. Nej, jag ska bli frisk i alla fall i morgon! Inte en dag senare. 

Igår kväll hade jag en ytters lung kväll. KOlla på kvarterets skatan med pappa och satt framför datan. Fast det var inte lika ångestdrabande kväll som jag brukar tycka i vanliga fall när ajg stannar hemma en helgkväll. 

Om elva dagar om jag inte räknat fel bär det av. Till språkresan. England. Det är helt sjukt att det är så snart.
 
Ha en härligt dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0