Tjena kexet, står du här och smular?

En klassiker till raggningsreplik. Men det hör icke till om det jag ska skriva.

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Inte bra. Ska nog ta en överdos av tabletter och c-vitaminer. Eller jag skulle, om jag hade. Men tyvärr har vi inga pga att mina förälrar inte har köpt. Så är det nog alltid. När man behöver nåt så finns det inte. Det har hänt mig ett par irreternade gånger då det faktiskt har varit akut. 

Idag vaknade jag klockan kvart i eva men bestämmde mig för vara kvar i sängen. efter en timme gick jag upp. Och efter futrio minuter velande, tänkande, seghet så bestämdes det att jag Karro, Rosanna skulle gå och ha picknick. 
Håret tvättades. Tyvärr inte atomatisk dåra och sen bar det av. 
Uppenbarligen fick alla gamlingar (vi var vid ålderdomshemmet.) en liten show och inblick i ungdomsvärlden när vi egonördar tog hundra kort på varandra och oss själva. Snacka om tur de hade. Tragiskt att vissa missa det.
 
Sen skildes vi vi therese, vi var där fför att hämta en film till rosanna, med ett förväl av karolina som ska åka på konfaläger med therese. Gick hem. gick dit igen för idiotiskt nog hade jag inte de filmerna jag skulle lämmna till henne med mig. Sedan snacka vi och sa hejdå-ha-en-bra-sommar-vi-hörs-frasen. jag gick hem och sen rulla alllt på.  

Fyr och Maya (andra avenyn) har varit ii stockhom och deppit nog har jag missat dom. Shit happens. bättre lycka nästa gång. fast jag skulle hellre att några andra från AA kom. bland annat snyggingen Jonas Bane. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0