checka!

HOLA!

Idag har de varit en helt okej dag. Fast det har varit glimtar som jag inte kommer avslöja ;) hehe
jag ska till stallet snart, halv fem och sen när jag e hemma ska jag nog chilla lite. Får ju ta det lungt nån kväll. :P

Nästa vecka ska vi ha föreställning av våt musikal! Helt sjukt att det är så snart. Kolla lite på min klass blogg. 8a.bloggagratis.se Otroligt upptaderad blogg ;D


Amanda Jensen släppte förra veckan kanske hennes skiva. Den är riktigt bra! Första varvet jag lyssna så gillade jag inte den så mycket men det blev mycket bättre ju mer man lyssnar som de är med många låtar.
Så om ni vil ha smakprv så kontakta mig ;) du också rosanna ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hahax) aldrig i livet!! :P

2008-05-16 @ 16:37:18
URL: http://pannich.blogg.se
Postat av: Karrous

Hon är så bra!

2008-05-16 @ 18:50:04
URL: http://karros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0