har vikt ut mig!

Okej, detta är inte likt mig att lägga ut bilder på mig själv. Men någon gång måste man ta steget och det har jag gjort. Min käre vän karrous hjälpte mig och fixade. Efter ett par tragiska bilder på mig så blev de dom här.
men ÄNTLIGEN har att en rolig blogg! det är värt det. :D Tack för hjälpen Karro!

Idag tog jag en sväng till fasta först och köpte ettt par vita brillor, åkte hem till karro coh vi snacka lite och att framför datan.
Lukas hade ett uppträdande med siin klas "europaresan". Det var .. bra. men rosanna, varför var inte du där? det var ju din pojkävän som uppträde! Hahaha! ;D

Jo, nu ska jag rätta lite felin min engelska sen ska jag forsätta med min fantastiska väska jag håller på attt tillverka!
Have a ggood life !


Kommentarer
Postat av: Rosanna

meh!!:( varför sa du inge??:( Lukas å jag

2008-05-27 @ 20:42:08
URL: http://pannich.blogg.se
Postat av: Rosanna

haha:P nemen snygg blogg föresten:D

2008-05-27 @ 20:42:38
URL: http://pannich.blogg.se
Postat av: Lovss

jaa, såklart! ;P haha.

vaddå sagt? Ville du kolla eller?

2008-05-27 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0