The return of me.

Nu var det riktigt länge sen ag skrev ett inlägg. Men man måste ta ett break från sånt här ibland. Nu är den slut och jag ska börja skriva igen! det är ju kul!

Livet har gått vidare. Det är redan maj och om knappt en månad slutar vi skolan! Den femte juni blir det.
Premiären för klassens musikal är snart (nästa vecka!!). Vi ska spela för hela högstadit i östras aula. Ja.. vi får se hur det går..

Oturligt nog så har jag hammnat i bokrådet i skolan och idag gick vi rint och prestenterade böker för hela högstadiea  idagt. Ett helvete. Tycket jag först, men det var rätt kul. Fast det var Emelies och Lovisas (inte jag) förtjänst. Annars skulle jag flytt.

Vi hade tyskaprov. Usch vad dåligt det gick. jag kom inte ihåg någonting.  Det var på all grammatik vi har lärt oss.
men jag får väl se hur det går. Det jobiga är att om jag får G så komer jag definetift inte höja mig.

Föressten ska jag på SPRÅKRESA! :D det bestämmdes i april kankse det var. Det är och och Linnea som ska åka.
Vi ska till England-torqie. åker den 18 juni och är bosrt i tre veckor. Det är helt sjukt. För det är ju bara en månad kvar typ.
Ska nån dit i sommar? eller nånannanstans? Om ni redan har varit på SP så ge mig lite tips. jag är inte så erfarhen på det här.

Jaa, idag var jag med rosanna ett tag och vi kolla på Mean girls. Sen skulle hon till dansen. Ikväll så är det Lost så jag ska nog kolla på det.  Ha et bra liv!



                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0