13:44

Det här blir ett snabbt och kort inlägg för jag måste gå och göra min favoritsysselsätning. Städa !

I morse vaknade jag först vid tio av lukas och hans kompis praata skithögt. Sen sommna jag om. (Nu vet jag inte var dem är.) Sen vaknade jag igen vid halv tolv för jag hade ställt klockan, men icke. Jag somna om. Sen, vid halv ett vakna jag och staffa mig själv  för att jag inte gått upp vid halv tolv genom att dra upp persiennen. SNÖ. YEAH! Så jag gick och åt frukost, Ullis kom också upp, messat med bä. Och nu ska jag börja stääädaa. Måste möbllera om och ta bort massa saker jag inte vill ha. Fast de ska  ändå bli skönt, så det blir av.

Ikväll är det andra avenyn ! =D

Niklassons


Jag hatar greger så mkt så jag måste ha en bild på honom . xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0