Exakt 50 ord

Hatar överdrivna människor. Iallafall rösten. Hatar överdrivna röster. Även om jag kan få det ibland.

Japp, idag var det en rätt vanlig skoldag men rasterna var tråkigare än vanligt. Allt rullade på och jag måste verkliigen öka tempot på träslöjden. Jag antar jag ligger på G snart om jag forsätter såhär.
Efter skolan kom jag hem och plugga, och plugga, och plugga, och plugga, och plugga och plugga ... Med två töntar. =)
Nu sitter jag här och glor. Ska skriva svenskan som jag ska skcika till min lärare. Eller jag ska kanske skriva utan mer rätta och så. Får se hur det går.

Annars är allt bra med mig om ni undrade. Kanske, kankse inte. Ska nog pippa upp er med lite youtubeklipp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0