Jag har varit på en mässa med tusen människor

Jag kollade just igenom lite inlägg från förra året på min blogg. omg, vad hemskt jag skrev! det var inte alls bra, hoppas de är bättre nu mera....

Vi var på gymnasiemässan idag! Eller var det en fjortisfestival? Känndes lite som det.. Hur som helst så var det proppat med folk och olika gymnasiestånd. Men Karro och jag var två små bulldozer som trängde oss fram och fick allt i från kassar, papper, brochyrer och läppbalsam. Men det var ändå rätt kul. Vi fick oxå ta en bild på oss som skrevs ut som en första löpsedel =D Skitkul.! Sen mötte jag mamma och vi åkte till farsta för att fixa MÅNADSLINSER! äntligen! =D Så nu måste jag fixa med de varje dag. Fast det är inte så jobbigt. 

En cool grej utanför mässan. Det är vatten. 


Löpsedeln, =p Jag ser skiträdd ut. De passar ju bra -.- 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0