PRISA GUD, HÄR KOMMER SKATTEÅTERBÄRNINGEN!

TACK TACK TACK GODE GUD!
JOHAN PALM ÅKTE INTE UT!


Fast de är jättetråkit att Anna åkte ut. =( Hon är ju så bra!! Varför åkte inte Robin ut istället? Eller gärna Kevin. Jag orkar inte med honom. Tyvärr. Förlåt. Men man vill väl ha nån med karisma och karaktär eller vad man nu säger. Han sjunger ju bara bra och rör sig bra. Ge mig en speciell idol!

som johan? (a)

Ikväll har jag bara chillat, hur mkt man nu kan chilla när man
kollar på idol.. Tror jag behöver en ambulans om Johan
åker ut..

Hoppas alla har det bra! Och älskar Johan lika mycket som jag


// en själaglad Lovisa


Kommentarer
Postat av: Marcus Nilsson

jaha, inte ett ord om att jag kollapsar och gråter floder här hemma.. nehepp :-( :P

2008-11-22 @ 19:08:42
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kevin är bäst :D

2008-11-22 @ 22:48:57
URL: http://josefineisthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0