Söndag

Igår kväll var jag med några biffiga killar och coola tjejer. Vi var hos Tim, kolla på Final destination och någon annan film jag inte minns titeln på. Fast den sista fick vi aldrig se klart pga nåt fel. Otur otur. Vi gick på en skogsvandring i skogås djupaste skogar i den mörka natten. Härligt värre. Kom hem vid fem och gick och la mig. Fast jag inte var trött, konstigt nog.

Jag vaknade vid halv ett, så snygg man är när man vaknar! ..  Åt lite mat, och städade inför finbesöket som anlände halv fyra. Vevve =) Vi plugga på låten och för en stund sen gick hon hem. Och nu kom jag på att min mat står framme så jag måste käka.

Cya!


forsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0