Välkommen till Antika Sverige

HA HA HA ! Jag bara garvar åt dom! Hånskrattar. Flinar. Och inte för att jag skrattar av glädje. Utan för att dom är så jävla löjligt antika i sitt  jävla stenålderstänkande! Man bli så trött på dom! Det pågår en typ utredning om homosexuella ska få gifta sig i kyrkan. De flesta av staten tycker att det ska genomföras, men sen är det alla kyrkor, religösa samlingar och antagligen kristdemokraterna som är väldigt fundersama om det. De vill helst inte att det ska bli så typ. Iallafall en del av dom. Så nu är det massa grejer om det, men det är inte det att dom kristna inte vill de och så för jag är så irriterad, utan att det ännu inte genomförts!!! Det är så jävla omodernt, fönedrande, töntig osv osv att det fortfarande är så att alla inte kan gifta sig! De borde ha genomförts för länge sen!

Vi lever ju för fan på 2000-talet!!

Kommentarer
Postat av: Rossie

men herregud! -.- vem har sagt att det "normala" är kille+tjej och inte tjej+tjej eller kille+kille? Jag menar, bara för att det är en kille och en tjej som gör barn betyder inte det att de är de enda som ska få gifta sig....fattar inte varför man kan vara så jävla dum och ifrågasätta det här!? Det är väl bara låta dem som vill gifta sig! Älskar man varandra så gör man...vad ska man göra åt saken!?

Håller med dig bä..några av "våra förebilder" är gammeldagsa!!

2008-11-11 @ 19:12:24
URL: http://pannich.blogg.se/
Postat av: Marcus

hehe jag håller fullständigt med! Ja menar, vem har sagt nånting om vad "grund-kärleken" är? Det är liksom... sjukt att nån säger nej!

2008-11-12 @ 20:49:28
URL: http://Marroux.webs.com
Postat av: Marcus

som jag ser rossie redan sa :P

2008-11-12 @ 20:50:02
URL: http://Marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0