Torsdag

Jag blev skitsugen på att blogga när jag läste lite andra bloggar men det förstörs när man blir avbryten hela tiden av det ettriga ljudet av msn. Jag är ju sååååå polulär. ;) =p Men men. Nu ska jag skriva ett inlägg. 

Idag gick jag upp onöödigt tidigt, jag sminka ju mig inte, fixa mig inte mkt alls pga vi skulle till torvalla för att träna livräddning med klassen. Så klockan kvart över sju så gav jag och rosanna oss iväg för att äta frukost i skolan. (de som läser bloggar i klassen har säkert läst det här flera gånger, men skyll er själva säger jag bara ;p) 
Så vi simma runt lite där, åkte till skolan, kom försent, åt lunch, fick en stol i huvudet, hade matte, svenska och så tillssit engelska. Det var också några småungar i vår skola som hade kastat curry på varran, önskar jag varit med. Not. Så det stank curry i hela skolan efter det. 

Vi hade en grej i skolan vi skulle göra så efteråt gick nåra ner till centrum för att läsa på produkter som vi ska ha till någonting. Vi skulle ta up inehållsförteckningen. Det är helt sjuk vad mycket grejer det finns i en vanlig thaisoppa! typ egatuloioneronksidant. Vad fan är det liksom. Nu kom jag bara på nåt iof men det var typ såna grejer. Och så var det en viss tid ballerinakakorna gick ut på. Klockan 08:03. Wtf?!

Duktig jag är som har skrivit ett heeelt inlägg. 

// en flink loviss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0