Fredag

jävlafuckingskit                      Japp, det är typ så jag känner just nu. Jag undrar om det är smart att säga vad

jävlafuckingskit                       problemo är. Kanske kanske inte. Aja, om jag hittar det som har tagit ifrån mig så

jävlafuckingskit                      får ni väl veta. Om ni vill veta kan ni messa min brosa eller syrra. =P

jävlafuckingskit                     

jävlafuckingskit

jävlafuckingskit                    Idag var Maria sjuk (lärare) så vi fick typ göra lite vad vi vill på lektionerna. Det var skönt.

jävlafuckingskit                    Sen hade vi musik så jag Marcus och Vevve fick komma på resten av musiken 

jävlafuckingskit                    till låten vi skrivit. Det gick bra, satt kvar efter lektionen och vi kom på rätt mycket,

jävlafuckingskit                    JÄTTEskönt. För nu har vi kommit en bit på väg och är snart klara. Ska träffas i morgon

jävlafuckingskit                     också.

jävlafuckingskit                    Snart ska jag städa vardagsrummet, kul. men men. Mamma kommer ju hem med godis

jävlafuckingskit                    snart. =) Har ju varit utan godis och sånt hela veckan för att vara lite nyttig så nu får jag

jävlafuckingskit                   tjocka mig heeela helgen. =D

jävlafuckingskit                   Blogger kanske senare.

jävlafuckingskit

jävlafuckingskit                  Förreresten, lyssna på bandit förut och då spelades  introt till Andra Avenyn.
                                               Friday I'm in  Love, de var lite coolt =)


Ha det så bra !


Kommentarer
Postat av: Marcus

du vet ju inte om nån har tagit den? :O den kan ju bara ligga nånstans :P lycka till med att hitta den! (:



btw, du va aständ på ralle alla dagar, inte bara på fredagar ;)

2008-11-07 @ 18:50:48
URL: http://Marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0