varit borta

Söndag. Underbara höstlovet har tagit slut. Suck.  Fast egentligen är det inte alls så jobbigt att börja skolan igen. Trärtom, de är rätt kul att träffa allla igen. (låter som om de har gått en månad och inte en vecka) Lovet har gått segt men ändå snabbt. Det som är jobbigt är alla prov och läxor vi har framför oss. Det är det jobbiga. Orkar inte de.

Hursomhelst så var jag i gävle över helgen. Åkte i lördags morse och kom hem idag. det var väl helt okej där.

MÅste plugga nu. Snart är det AA så de livar väl upp lite. 
                                                       hoppas ni har mindre ångest än vad jag har om skolan

ps, ! Strandvaskaren gick i går kväll!! =D Tänkte gentligen se När lammen tystnar men när det var paus bläddra jag igenom lite olika kanaler och såg att Strandvaskaren gick. Hurra hurra! Fast jag missa början :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0