en kille kissa rakt på gatan!

Hej bloggen!
jag mår bra men kan ha mått bättre. Kom på att jag måste mejla en grjej till min lärare som jag måste sitta och skriva.. kul. :/ Men jag får kämpa på.

Vi var på naturhistoriska museet med klassen och kom hem vid ett.

Jag orkar faktiskt inte blogga så de kanske kommer ett inlägg senare.

men just de, min rubrik. Helt ärligt så var de så. jag gick från tandläkaren och då hörde jag ett "brus" eller vad de nu låter och då kolla jag runt och fick se en kille stå jättesynligt och kissa inte långt ifrån en vägg och stog lite snett så man såg jättetydligt!
jag blev skitäcklad så jag halvsprang iväg. De såg dessutom ut som om han kissa på sin sko..
Toa finns för fan era äckelgubbbar.

Kommentarer
Postat av: Marcus

de va jag :O :P

2008-09-27 @ 20:12:03
URL: http://www.marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0