HEJ

Sämst uppdatering. Jag vet. Men de finns annat att göra.

Kom hem från Rosanna för en halvtimme sen. Sov där så vi somna väl vid fem och vakna vid två. Eller jag gjorde. Rosanna hade vaknat vid elva och sen inte kunnat sommna. Och sen hade hon somnat om vid två eler vad de nu va och sen sov hon till tre. Vi gick upp, åt lite och sen gick jag hem. Hon skulle provåka sin moppe och och så. =)

Jag var med Therese och rosanna i fredags och vi såg The Eye. Den var superbra! Handlar om Sydney (Jessica Alba) som har varit blind sen hon var fem men sen får chansen att få tillbaka synen genom att byta ögon. men de ögonen är lite undliga och hon får se saker som hänt den personen som har först haft de ögonen.  Ja, en skräck och den var jätteläskig! Vi skrek ju inte lite.

Ikväll ska jag titta på ANDRA AVENYN såklart! :D första avsnittet. Vem missar de? Appropå de så är Nella och Karro med i DN idag där de står om AA. Deras meningar och uttal är i tryck men tyvärr ingen bild på oss. Men de är skitkul ändå!
Och sen måste jag städa mitt rum och göra lite läxor. Kulit värre.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Marcus

gick hem o gick hem.... de e ju inte precis en 2mils-runda mellan er två ^^

2008-09-22 @ 21:45:26
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0