Läs inte det är ni som inte orkar.

ÅÅÅHH vad jag är irriterad! Jag missar en lektion i skolan! Katasfrof! Och helt ärligt så är de det. På engelskan ska vi redovisa en grej och just den tiden måste jag till tandläkaren. Egentligen skulle jag kunnat redovisa idag men vår läare skulle bort så då måste vi säkert göra de i morgon och om min grupp ska göra de så kan inte jag vara med och alltså kankse inte jag kan få betyg i det. och jag har jobbat som en apa med det här. Det som är störit är att min lärare kommmer tycka typ att 'ja de är ditt problem'. Men nej! För om jag skulle vetat att jag skullle kankse redovisa i morgon så skulle jag kunnat avboka men nu är de försent. Har redan provat. Och vad fan ska jag göra nu? Hoppas att min grupp inte ska redovisa i morgon ..? öhh, visst. Ni som inte fattar fattar inte för de är mest bara de som går i min klass som läser bloggen så jag orkar inte förklara.

Ursäkta att jag öser ut min ångest här.

Och för de är så virrigt.


Kommentarer
Postat av: Marcus

inte så farligt. De kommer gå bra :D

2008-09-24 @ 17:38:52
URL: http://www.marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0