pizza och idol

Hej bloggen!
Har just kollat på idol och blivit helt kär i den där 16.åriga killen Johan typ . Han sjöng ju så himla fint!
Smällt i mig en pizza och drömrulltårta så jag är helt full i magen. Känner mig ju så nyttig. Men lyssnar just nu på Weezer så de gör mig lite gladare =)
Idag hade vi idrott (näst site utelektionen!) och sen lite andra lektioner. Jag har blivit så okoncentrerad på lektionerna numer känns de som. Jag hörde typ inget vad vår lärare (julie) sa på SO.n . Kan de bero på en viss person bredvid mig...? Men sen är jag ju så himla trött.
Så nu ska jag betämma kläder tills i morgon sen är de i säng med mig. Jag kommer ju slockna snart. (säger man så? :s) I morgon fyller vår lärare år men hon ska vara med en annan klass nånstans. Så hur de blir med sjungandet vet jag inte.

Hoppas jag kommer iväg till Skärholmen centrum snart!


Kommentarer
Postat av: marcus

den 16åriga killen såg ut som en 13årig tjej. Men shiet han hade inte ens kommit in i målbrottet... o han e 16! Skulle vara lite kul faktiskt om han vakna en morgon (samma morgon som idolfinalen) o han ska sjunga men han vaknar me värsta basrösten xD de e mitt drömscenario ^^

2008-09-19 @ 22:39:18
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0