plus en låt

ont ont ont gör de i mitt lilla öga. har gjort de hela dan. Fast som tur är att jag ska lägga mig snart så då åker de jävla linserna ut.

Har sett Sandor / Ida ! Låna den av therese =) De var ett tag sen jag såg den så den väckte lite minnen om den sandorslachidatiden. ;) säger kanske" vilket liten fjant" något? =)

Idag var Bä sjuk också igen men kommer väl imorrn =) Idag hade vi lektioner och så ska vi börja med nåt projekt i massa ämnen nu. Låter ju kul. :/
Drog en sväng runt i världen med Therese och Karrous efter skolan också. Och så får man reda på att planerna inför helgen verkar avbrytas. Kul. Nu när man förberätt sig så ;P men men.

Jag vet inte vad alla andra tycker men jag har ändå fastnat för den här låten. Kan inte hjälpa de. bryr er inte om videon, de är låten som är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0