reunien party!

Äntligen! brevet jag väntat på!
Jag öppnade lite ointressetat brevlådan när jag kom hemfrån skolan. Jag orkar numera inte ta in posten av nån lat andledning. De gör ju mamma och pappa när de kommer. Men jag bläddra igen posten för att se om nåt var till mig som de tyvärr aldrig är. Men så fick jag se de gula och vita kyvertet. STS! Tog snabbt posten i en stadig hand och gick upp mot huset.
Nu gäller de att samla ihop gänget och se om de ska åka. Festen är ju trots allt i Göteborg. Men en trip dit är ju aldrig fel.
Den 25 oktober är de på en lördag. De går bussar och de verkar som om man kan åka buss hem igen efter festen på natten. Så de låter ju bra. Nån mer som ska åka?

Nu har de varit slappar dag efter skolan. Ätit mat, fikat med mamma också.

Imorgon är de jogg på ågesta. Jag längar  De kommer antagliagn regna och va dåligt väder. Så önska mig lycka till!

caio

ou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0