Skolfoto

Ingen ny header men kanske kommer inom kort. Vissa saker kan jag men icke det här. Min data har nog motsatt sig på att jag inte ska ha bilder på mig själv här men de får den finna sig i att jag ska ha. Jag ber min käre karro om hjälp =)

Idag var de en vanlig skoldag men sjuka människor omkring mig. Jag blir säkert snart smittad. Kul.
Men vi hade skolfoto också. såklart blev vi så fina som vanligt. hrm.. fast fotografen var bra. På språkrresan skulle vi ju skrika "sexyy" när vi skulle ta gruppfoto på alla. De slapp jag ju nu.

Men ikäll blir de väl bara chill. Äta lite chokladbollar och glo på tv. Min lilla bä är ju sjuk så henne få man väl bara ses igenom telefån på ett tag.

Och så var jag med karro idag =) Vi gjorde iget spec. snacka mest. =) och sen åt karro huset ur oss. (eller är de så man säger?) Det gjorde hon iallafall. ;)  Och så kom Therese med en rolig nyhet! =D

LVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0