Tisdag

Ullis envisar fortfarande med att lyssna på metropol. "you better listen to us" är deras skogan. omg. Lyssna inte på den kanalen. Bara en varning.

Skola idag som vanligt. Konstigt nog så var det roligare förra veckan i skolan än vad det är nu. Hoppas de vänder. Ikväll är det Idol och Andra avenyn. Tur nog så ska ullis ha sina kompisar här så jag kan byta till ettan efter halva idol då AA börjarutan att ullis störs. (hon vil kolla på Idol)  Lukas tv funkar ju inte på ettan eller vad det nu är.

Jag ska nog lyxa till med pasta och tomatsås ikväll och ville baka en kladdkaka men man måste ju tänka på figuren ;) . fast ärligt så jag har ätit massa onyttigt den senaste tiden.
Förresten är det bestämt att jag och Nina ska kolla på Patick 1,5 på torsdag! =D jättekul! Vill se den. Den låter ju jättebra!

lycka till med kvällen      (...?)


Kommentarer
Postat av: Marcus

hehe skolan är alltid roligare "förra veckan"... tänk hur det blir sista veckan i nian? :O :P

2008-09-30 @ 21:55:43
URL: http://www.marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0