Hemmakväll

och myskväll. Att bara vara hemma är mysigt.

dagen
tummen upp:
- Kom upp tidigt
-mötte malin på bussen mot stallet.
-soligt och mina öron blev inte blåfrusna
-malin fick en cool bild på flygade snö
-jag fick en cool bild när hon red Apollo som stutsa iväg när de skulle fatta galopp.
-Jag fick Eros att rida.
-Han börja testa mig och galopperade som en galning när vi skulle trava. Men sen blev han jättefin!
-malin och jag hann med bussarna perfekt när vi åkte hem
-jag överlevde även denna dag.

tummen ner:
-Jag var tvungen att gå upp tidigt
-Jag kände mig som ett tjockt blåbär i min dunjacka. Längtar bara till våren och sommar!
- Eros börja testa mig och galopperade som en galning när vi skulle trava.
-Det var sista gången för malin att rida på lördagar pga hennes grupp spittras. Så det innebär att jag får åka till stallet ensam i forsättningen. INTE KUL!!!!!  =(

Varför jag skrev om hur de var att rida Eros på både upp och ner var därför man lär sig alltid på sånt. Om det aldrig skulle ske sådana saker skulle man aldrig utveclas för man vet inte hur man ska göra när sånna problem väl kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0