busfrön och nationella prov

Jag kom upp rätt tidigt i morse och kom iväg på min utsatta tid. Duktig Lovis. Dagen började med en seg lektion i NO där vi ritade  på våra hus. Spännande. Nästa vecka ska vi ha vårat första nationella prov. :O Det är i svenska som tur är eftersom det är mitt starkaste ämne så man får nån sort självfortroende i de -mycket- svagare ämnerna eng och matte när väl de kommer. Att vi också ska vara försökskaniner på N prov i NO också. Vad är oddsen liksom? Alltid ska allt hända oss. Ska vi börja räkna upp allting igen rosanna? ;p Sen har vår lärare också sjutit upp redovisningen i SO nån vecka. Prisa gud! Nu nu har den västa stromen dragit över. Bä är fortfarande sjuk så jag får kämpa vidare i livet utan henne.

Jag var på Värmdös gymnasium ikväll. Det var ju en färgspraknande skola. Nicht. Plus på undervinsingen, den verkade jättebra och minus till... Det var direkt inget minus men det var liksom inte mer med det. Det var som om man gick i skolan, ät mat, plugga gå hem plugga. Kändes inte som om det var största stämningen där. Som tex Stockholms Estetsika. Den skolan ligger på nästan bara plus. Jag hoppas jag i alla fall kommer in där. Sen får man se om jag kommer ¨gå där. Men det är framtidens problem. Nu ska jag välja kläder för imorgon och kanske gå och lägga mig. jag vill vara lite pigg när jag vaknar i morgon. Busfrö som jag är sommna jag vääääääldigt sent igår kväll :O

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marcus

jaha du får kämpa vidare utan mig också x) Det är väl det svåraste! (hrm!) ^^

2009-01-27 @ 14:53:01
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0