***

Nystartade De Halvt dolda som började igår var riktigt bra. För mig var det mer en slump att jag satte på tvn och hittade den serien. En serie med skådespelare som Freddy Åsblom, Tom ljungman och massa andra, som jag inte känner till men är vädigt bra vill jag själv inte missa. Den låter jättekonstig, på reklamerna och när man läser om den. Det här är berättelsen om de döda och de levande, de som skymtar fram. De halvt dolda. Skitkonstigt. Men intressant för den som tycker det. Och för mig splear det ingen roll om det står så om den, även om jag inte fatttar, för det kommer väl fram ändå.
Så, tisdagar 23:10 och torsdagar 21:00. Tror jag. Om det inte var tvärtom. Lista ut det själva. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0