Håkan Hellström in my heart.

Min blogg borde portas från bloggvärlden för den är så trist. Men.  Det gör den inte. Och det är väl bara tur för mig.

Håkan Hellström vann priser på P3 guldgalan igår!  Äntligen börjar lite vettigt folk vinna. I år ska jag banne mig gå på nåt evangemang som han är med i. Fast helst inte ensam. Så.. (a) ? Några mer som vann var också Afasi & filthy till mina syskons glädje. grattis grattis.

Idag har jag varit nyttigt. Jag har gjort nästan hela svenskan så jag är snart klar. Det jag har mer kvar att göra är NO och engelska. Så det står högst på min lista. Nästa punkt är att hitta massa nya kläder/skor. Kanske inte massa  men lite. Jag tror jag behöver det. I allafall basplagg och snygga toppar.
Imorgon är det skola och den här veckan ska jag fokusera massa på skolarbetera. Det är väligt vad jag lovar och ska göra nu men om man är som jag så har man inget val.  =)

ha en trevligt vecka !  // L O V I S A



 
Ramlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0