right now; Breaking Benjamin Dance with the devil

Jag ska börja på jakt efter bloggdesing nu. Vet ju att det finns en sida som det finns massa blogglänkar. Hoppas jag har tur! Om inte nån annan här ett annat förslag..?

Idag började skolan inte lugnt, vi hade ett förprov för natinellaproven i matten. Kommer vi inte oroa oss tillräckligt sen när dom riktiga kommer? Måste vi plågas lång innan och utdraget? Usch och fy. Tur att vi gjorde många enskelska förra terminen så vi har dom klara. Sen var det musik, bild och träslöjd bla. Ska spela Linkin Parks låt In the End. Det ska bli kul när man fått in allt. Nu sitter man mest framför pianot och memorerar acorden och får det låta bra att spela, hur det nu låter. Det är dom andra som får lida om det går dåligt. =) Rosanna var dålig och gick hem efter lektionen. Jag hoppas jag går mot friskstadiet och inte ner! På bussen mor Farsta satt lilla karolina som jag först inte såg för hon satt långt ner, inte på våningen över utan under så då var det lite svårt att se henne. =) men jag fann henne.

Ikväll är de att äta middag och renskriva engelskan. Låter ju kul. Varför är inte mina dagar roliga numera (förutom vissa)? Jag dör av ångest över det. =(





Linkin Park - In the End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0