Stockholm Estetiska Gymnasium

ska jag gå på på lördag. Fast eftersom jag rider den tiden så blir det lite struligt, vet inte hur det blir men det ordnar sig säket. Jag vill verkligen gå dit för att de andra gymnasium jag varit på har inte varit så jättebra så jag har inte många val kvar. Ska snart gå på Kulturamas öppna hus. Fast det är också på en lördag. Vad är det här? Visa respekt för andra intressen tack!

Idag har jag varit ensammiensammi för mig skälvsisjälvsi. Typ. Först åkte jag en snabb sväng till Farsta Centrum för att kanske köpa ett par jeans och en regnjacka. Rengjacka kanske ni tänkter. Sen kanske ni inte tänker nåt mer om ni har lite otur. hursomhelst. Jag och Linnea fann den i går bland alla reaplapp och den är skitball! Den är svart med små parably överallt. Jättefin ! Skulle idag kolla om den fanns på öppet köp men det gjorde den inte så jag få se hur det blir med den. Sen var det också ett par jeans jag hitta förut. Men när jag prova så fanns ingen i min storlke. Hm. Otur för moi. Men men. När jag kom hem så gjorde jag inte mer än att sitta framfördatan, nörd som jag (inte) är. Iallafall inte jämfört med vissa andra. 

hur kan man lyssna på en låt flera gånger i rad i timmar? Jag blir helt galen av sånt! Man blir mest irriterad på början.
Just nu är det BreakingBenjamin Forget it som spleas ut till världen. Till mig. Skitbra låt, och jag orkar inte byta. Vill inte störa mitt skrivande. Aja. Lyssna på låten om ni inte har nåt att göra. =)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, kan jag inte hänga med dig? Vill gärna kika där!

2009-01-08 @ 01:55:58
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0