gudasjälar


En tanke...
Jag har tänkt på en sak. När man loggar in på bloggen kommer man först till en sida och där står det bla "ta bort blogg". Tänk om man råkar trycka där. Attans liksom. Typ mer än ett år blogginlägg har bara raderats ut ur världen. Shit. Det skulle jag inte må bra av.


Idag har jag bara mått bra under sk omständigheterna. Hur har ni mått? Livet rullar på liksom. Det är bara som det är. Ibland, menas med ofta, vill jag att det som känns fel och svårt skulle bara rättas till av sig själv eller att jag själv lyckas fixa så. Men det är svårt om man inte har en gudasjäl, vilket jag inte tror man kan ha. 
Dagen har tillbringas med
skola och städa och tv-tittande. Vid halv sju på morgonen gick jag upp och gjorde jag i ordning mig. Sen mötte jag Rosanna. Även om de bara gått två dagar så har hon kommit jättebra i tid. Jag tror vindarna börjar vända =) Ochd det är samma för mig med. Sen hade vi jätteintressanta lektioner. Öh.. sen vid lunch slutade många i klassen pga de hade inte mentor och vi blev fyra kvar på mentorn. Hm. Jag har för mig att vi ska vara lite fler personer. Men det kankske bara är det jag tror. s a r k a s m. Sen efter två pallra jag Nella och Therese hem var för sig. Appråpå Nella, TACK JÄTTEMYCKET ATT DU VILL HJÄLPA MIG MED DESIGN :D.  Tänkte lägga ut bilder som du kan ta om du vill till headern. När jag kom hem städa jag mitt rum, plikten har ingen lag eller vad man nu säger så jag fick bara sätta igång. Men för att peppa mig kollade jag på två avsnitt av OC innan. Älskar den serien. Lånade första säsongen av Therese, TACK! Den blir nog bättre och bättre också.
Sen åt vi middag och kvällen blev en sedervanlig chillkväll med .. öh. Om jag nu hade några chips skulle jag säga det, men det har jag inte. Och så har jag snackat med Rosanna. =) In phone.

Lyssnar just nu på Creed . Kanske lite för deppigt men det funkar. Gillar dom =)
Här får ni ett smakprov




Creed - What if.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Man måste verifiera lösenord ;-)

2009-01-10 @ 00:11:22
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0