vänta er nåt stort..

Idag var skolan som vanligt. Förutom att halva klassen var borta och några har fått fnatt på Twiligt. Fnatt var ett rätt löjligt uttryck men jag har det ändå. Det var lunch som inte var så god idag, men sånt är livet. Sen hade jag fått en kladdkakabit av JP så den festade jag på efteråt =D Sen hade vi SO som var lite "lagom" flummig och sen slutade vi ! Och jag har beställt klipptid! Imorgon klockan två. Sheeaat. Hur kommer detta sluta? Som kakmonstret eller TinTin? Forsättning följer..

Klockan fyra avgick bussen mot farsta med mig på och jag pallra mig vidare till stan. Jag och mamma skulle till Södra Latin på öppet hus. Det här är för coolt för att ens skriva om. jag vet att ni vill röra bokstäverna när jag skriver hans namn.
Jag har stått tre mm ifrån Freddy Åsblom.
(Ni som inte tycker att det inte är något spec behöver inte bry er, för det är er sak =D  )
Jag och mamma gick in i treornas teatersal där dom skulle hålla föreställning. Så såg jag en kille som var misstänkt lik honom, men tänkte att det inte kunde vara det för han hade en konstig haka och kort hår. Men sen sa läraren typ "Freddy, ställ dig här" och han reagera. Så alltså var det han :O Dom gjorde en föreställing och han var duktig =) dom anadra också. Sen gick jag till ettorna och kolla på dom. Sen kom han och ställde sig precis brevid! Det var som om tiden stog stilla. Jag kände hur kemin mellan oss satte igång. Gnistor slog. Tiden stog stilla. Som sagt. Nej men det var lite coolt =) Han går tredje året så det var ju lite otur, jag hade liksom kunnat gå på samma skola som honom :O :D

Sen vid södra station mötte vi Vevvsan och hennes Mamma. =) Det var en trevlig översaking. Så vi åkte hem tillsammans alla kvinnor och sen gick jag och mamma hem.

Nu vill jag kolla på De havt Dolda . godnatt.












Kommentarer
Postat av: Marcus

vem?

2009-01-23 @ 12:37:40
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0