looking after a place to go

jag är en försentsovare. tyvärr. Men det brukar jag inte va. tur. Men idag var jag det. Vid tio i dag vaknade jag och gick till mamma som fortfarande låg och sov och frågade om hon kunde köra mig till stallet. Ja. tack! så jag gosade ner mig i mitt näste och sommna om. Inte meningen. Sen vid halv tol´v kom mamma och väckte mig. Aj då. Vi var förenade. Jag skulle sitta på en häst om en timma. Så efter en halvtimma satt vi i bilen på väg till stallet. Jag fick Cappucino. Det var jättekul och det gick bra =) Hoppas jag. Sen fick jag pallra mig i snöstormen till bussen. härligt.

Nu verkar äntligen laserdonegrejen ta form. Nu är det bara att bestämma tid då vi ska åka sen är allt klappart och klart.
Om nån där ute i klassen inte vet om något av detta så messa nån männska i klassen så blir allt bra =)

En av de typ bästa låtarna just nu kan jag inte lyssna på längre. Det är för jobbiga tankar bakom så man får bara ångets och vill bara radera låten ur allt. Fast den är så jääääääkla bra . suck. Idag har jag också spelat guitar hero ofc. ;) fast mina fingrar är så stela så jag måste öva upp dom igen, har inte spelat på ett dygn.

// LOVISA


Kommentarer
Postat av: Rosanna

VA!? Har det varit snöstorm! ?? :O Eller driver du bara???

2009-01-04 @ 04:01:23
URL: http://pannich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0