Läs om ni orkar.

Live akt: Håkan Hellström
Årets kvinnliga artist: Amanda Jenssen
Årets manliga artist: Lars Winnerbäck
Årets grupp: Takida
Årets nykomling: Amanda Jenssen
Årets skiva: Håkan Hellström
Årets låt: Ola Svensson
Myspace priset: Billie the vision and the dancers
Lifetime achievement: ABBA
Utlänska artist: Duffy
Utlänska låt, album, grupp: Coldplay

Året Rockbjörnas äger! Skitbra artister har vunnit. Jag menar, Håkan Hellström, ABBA, Coldplay, Amanda Jenssen. Vissa kunde såklart åkt ur listan och ersattis men men. Brara Håkan vinner så =D

Jag har klippt mig! Men innan dess så avlöpte dagen såhär: Vi slutade tolv, eller dom som vill om man säger så, sen efter ett efter vi ätit lunch så tänkte jag att jag stannar kvar i skolan för jag inte orkade gå hem, jag var tvungen att tvätta håret, men sen ändrade planer och jag pallra mig hem med JOnas . Vid tjugo i två börja jag gå till the frisör.
Hos henne som jag klipper mig hos är det noll kallprat. Henne kan man prata om typ allt,  hon kan tänka sig hur de är att vara sexton och så. Så det är jättetrevligt att vara där. När jag kom hade ja ingen aning om hur jag skulle klippa, jag var inte säker hur jag ville ha de. Hon började prata om lugg, fast jag visste inte om jag ville ha de igen. Men de hon skulle klippa skulle inte vara som jag haft förut utan annurlunda. Det är säkert bara jag som ser iochförsig men skitsamma. Så sen gick jag med på de och så fall mitt hår ner i mitt knä. Men jag är nöjd. Det är inte århundradens frisyr men vafan. Jag är nöjd och glad. Till och med pappa tyckte de var fint. Så de var ju ovanligt. Han brukar inte märka att jag klippt mig. Jag som ser när han klipper sina babyhårstrån.

Jag såg inte De halvt dolda igrår, så idag ska jag göra det. Hur slutar det? Säg inte förresten. jag vill se själv.
ajöken.





Bara en bild förknippat med frisyrer, jag ser tyvärr inte ut såhär ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0